24. 6. 2016 Tomáš Rak

Firemní blog

Pokud již máte nebo teprve plánujete firemní webové stránky, měli byste určitě popřemýšlet o možnosti psát na ně blog nebo jinak řečeno novinky. Ať už nazveme tuto část stránek jakkoliv, vždy jde o pravidelné psaní článků. Díky těmto článkům můžete nechat zákazníky nakouknout do zákulisí vašeho podnikání.

Přínos blogu jsem již zmiňoval v článku s názvem: 5 způsobů, jak zvýšit návštěvnost webu. Články mohou opravdu zvýšit návštěvnost vašich webových stránek a už nezáleží na tom, zda jste velká firma nebo malý živnostník.

Jediný háček je v tom, že musíte mít na psaní článků čas. Nemá totiž smysl mít na stránkách sekci pro články a v ní nejnovější příspěvek dva roky starý. V takovém případě by vám mohla tato sekce na stránkách spíše uškodit. Návštěvník by si mohl myslet, že vaše firma neaktualizuje stránky a proto možná ani už nefunguje.

Pokud tedy dopředu víte, že na psaní článků nebudete mít čas, nemá cenu se do toho za každou cenu pouštět.

Jaké články psát?

Zde samozřejmě záleží na oboru, kterému se věnujete. Obecně však platí, že je dobré zveřejnit například nějaké realizace vaší práce nebo můžete ostatní informovat o tom, že jste si pořídili nový pracovní stroj. Když ostatním odkryjete zákulisí firmy, bude pro ně snazší se s vámi ztotožnit.

Oblíbené jsou také články s různými návody. Návody lidé často vyhledávají přes Google nebo Seznam a díky tomu získáte spoustu nových návštěvníků, kteří by o vás jinak nikdy neslyšeli. Na internetu jde přece především o to být vidět.