Váš web očima zákazníků

  • 24.3.2017

23. března 2017 se v Kolíně konala akce na téma Váš web očima zákazníků. Přednášku pořádala skupina GBG Kolín a měl ji na starosti Martin Dostál. V tomto článku popíšu obsah jeho přednášky.

Abyste docílili přehledných webových stránek, je nutné je testovat. Potom, co sami stránky otestujete je dobré poslouchat připomínky vašich zákazníků. Vaši zákazníci jsou nejlepší testeři. Řeknou vám, co nefunguje a prozradí, čemu nerozumí.

Zákazníci vám mohou posílat emaily, zprávy na Facebook nebo zprávy do live chatu s dotazy. Na tyto dotazy je důležité správně reagovat. V každé zprávě s dotazem vám zákazník poradí návrhy na vylepšení.

Pokud budete se zákazníky správně komunikovat, je velká pravděpodobnost, že vás v budoucnu doporučí svým známým. Jeden spokojený zákazník předá doporučení třem dalším. Naproti tomu jeden nespokojený zákazník vás pomluví pěti dalším.

Jak konkrétně ještě postupovat?

  • Zkuste sami nakoupit ve svém eshopu nebo projít stránky jako zákazník. Všechny případné problémy poté vyřešte.
  • Sledujte pohyb zákazníků na stránkách pomocí nástroje smartlook.com
  • Sledujte, co na vašich stránkách lidé vyhledávají

Celá přednáška byla provázena příklady především z oblasti eshopů, ale většinu doporučení a nápadů je možné použít i pro klasické webové stránky.

Tvorba www stránek

Provádíme kompletní tvorbu webových stránek. Naše služby jsou vhodné pro malé a střední podnikatele.